Notícies

Mantenint l'esperit del Torneig Caga Tió, us proposem unes jornades on podreu realitzar esport i activitat física amb els vostres amics i amigues.
Es realitzaran rotacions diàries d'esports adaptats al protocol PROCICAT i depenent de la fase on ens trobem.

Des del Consell Esportiu de l'Anoia engeguem aquesta iniciativa que pretén reactivar i potenciar l'esport a l'escola i la interacció a distància amb els altres centres educatius. Aquests reptes inclouran aspectes tècnics i aspectes de valors.

Activitat en horari lectiu a l'escola, aire lliure o instal·lació del pla. Els centres poden veure disponibilitats i escollir lloc i hora al nostre sencill aplicatiu.

A continuació podeu consultar la Previsió Meteorològica per als propers dies a la comarca de l'Anoia:

El Manifest del món de l’Esport, promogut pel Consell Català de l’Esport basat e el manifest institucional, fa una crida a professionals i entitats esportives per sumar-se a aquest compromís.