Notícies

image
Data: Dissabte 18 de maig de 2019
Lloc: Estadi Atlètic d'Igualada
Organitza: C.E.Anoia

A continuació podeu veure els/les guanyadors/es del Concurs Cultural Esportiu en categoria Prebenjamina. Els premis es donaran el dissabte 18 de maig a les 12:15h al Parc Valldaura.

image
Data: Dissabte, 11 de maig del 2019
Lloc: Barcelona comarques
Organitza: ATCEB

Aquest dissabte 11 de maig de 2019 tindran lloc les Finals Territorials Individuals de: Patinatge Artístic, Gimnàstica Rítmica, Escacs, Bàdminton, Natació i Tennis Taula. A continuació adjuntem tota la informació.

image
Data: Dijous 16 de maig de 2019
Lloc: Les Comes (Igualada)
Organitza: Escola Anoia / Consell Esportiu de l'Anoia

Compartim tota la informació de la 4a. Trobada Esportiva Comarcal Infantil - 1r. i 2n. ESO, que es disputarà el proper dijous 16/05/2019.

 

Organització conjunta entre l'Escola Anoia i el Consell Esportiu de l'Anoia.

image
Data: Dissabte 11 de maig de 2019
Lloc: Estadi Atlètic d'Igualada
Organitza: C.E.Anoia

El proper dissabte 11 de maig se celebrarà la Cloenda de Polis Alevina. En aquesta Cloenda els i les esportistes practicaran jocs i esports ludicoesportius. A l'acabar la jornada es farà l'entrega de premis de la competició anual.

image
Data: 14-05-2019
Lloc: Anoia
Organitza: Acadèmia Igualada i CEA

La sessió serà essencialment pràctica. Els objectius d’aquesta formació són: Introducció del Cycling, aplicar el Cycling dins el currículum d’Educació Física.

Aquest lloc web utilitza de tercers per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com l'anàlisi dels seus hàbits de navegació.