Notícies

Compartim tota la informació del 4t. Torneig de Bàdminton que tindrà lloc al pavelló Maristes Igualada el dissabte 6 d'abril de 2019.

Us adjuntem tota la informació del 34è. Cros Joan Maragall. La matinal de cros escolar tindrà lloc el diumenge 7 d'Abril al parc Fluvial de Vilanova del Camí. Us hi esperem!

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l'actual Educació Física que es a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema "Estil de vida actiu per a tots i per sempre".
Impulsada per professionals d'Educació Física amb el suport del Consell Colef i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any.
Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

Compartim tota la informació de la 1a. Jornada de Patinatge Artístic Xous que tindrà lloc al pavelló municipal Dels Monjos.

El proper dissabte 4 de maig se celebraran les Finals Comarcals de Voleibol en categoria aleví femení. Els partits es disputaran al Complex Esportiu de Les Comes d'Igualada. Els equips campions representaran a la comarca de l'Anoia a les Finals Territorials del 18 de maig a Barberà del Vallès.