Notícies

La Jornada de l’Esportista Solidari d’aquesta temporada 2018/19 té com a objectiu omplir els cistells de la compra d’aquelles famílies més necessitades de la comarca. Per aquest motiu ens adherim al GRAN RECAPTE D’ALIMENTS que es realitza a tota Catalunya.

El dissabte 15 de desembre... VINE I GAUDEIX DEL TENNIS TAULA AMB NOSALTRES!
Us adjuntem tota la informació del Torneig Nadal de Tennis Taula que tindrà lloc a la sala de tennis taula del complex esportiu Les Comes (Igualada).

L'Observatori de Pujalt patrocina aquesta notícia i comparteix amb nosaltres la 'Previsió Meteorològica per al cap de setmana' per ajudar-nos a fer els millors plans per al cap de setmana.

Què és l'exposoma i quina relació té amb emmalaltir? Segueix llegint...

El Consell Esportiu de l'Anoia s'adhereix a la lectura del Manifest del món de l'esport en el Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones. És per això que, en tots els partits de Jocs del dissabte 24 de novembre, els/les monitors/es, tutors/es de joc i/o jugadors/es llegiran el manifest abans de l'inici del partit.